Stránky

středa 28. června 2017

stěhujeme s Mamiee


Ještě dva dny a budeme  v novém.
Holčičkám dnes zpříjemňují den  hračky, které kavárně V lese věnoval e-shop Mamiee.
A taky barvičky. ♥




Značka Mamiee vznikla díky vizi maminky Markéty, která chtěla své děti navést na cestu soběstačnosti, samostatnosti. Chtěla jim dopřát hračky kvalitní, krásné a smysluplné.

A tak cestuje po světě, poznává, pečlivé vybírá, ale také vyrábí své vlastní hračky a didaktické pomůcky pro děti.


Mamiee Vertiklik
S produkty Mamiee jsem se poprvé setkala na festivalu Mini. Na první pohled mě zaujaly funkčností, designem, jednoduchostí, barevností. Jsem moc ráda, že nám Markéta poslala právě Verti, které holčičky moc baví.
Navíc si potrénují  motoriku, koordinaci, prostorové a smyslové vnímání, barvičky a trpělivost. :))  



Vkládačka Small Foot by Legler
pro malé milovníky dopravních prostředků.



Mamiee, skládačka Lev →klik
Hravý lvíček, deset kolíčků a deset prstýnků dvou velikostí, rozvíjí dětskou motoriku, představivost, prostorové vnímání. Ani by mě nenapadlo, že něco tak jednoduchého může tolik zaujmout  jak roční tak čtyřleté, přemýšlivé děti. :)



Provlékací strom Legler
a čtyři roztomilé sovičky, které moc rády cestují z větve na větev. :)



Mějte kouzelný víkend, užívejte krásné počasí u vody a napište mi, který výrobek Mamiee zaujal vás?
Okouknout je můžete  zde →klik

1 komentář:

Mockrát děkuji za milý komentář! :)