Stránky

úterý 4. července 2017

zabydleno


Bála jsem jsem se, jak další přesun se dvěma dětmi zvládneme.
Holky jsou ale skvělé pomocnice, Milý dříč, Anet motivace a já jsem trhla svůj osobní rekord ve vybalování, třídění a vyhazování věcí, zařizování našeho nového doma.
Teď tvrdím "UŽ NIKDY"! Při pohledu na dalekou budoucnost však doufám, že ještě jednou. Do vlastního. Ale teď? UŽ NIKDY!
Usedám na pohovku a hodlám se z ní týden nezvednout. Haha.

Nezabydleli jsme se však jen my. Náš domov má teď další nové obyvatele...



Jsou tiší (tiší i mé děti) a skladní, což momentálně na maximum oceňuji.
Přinesli si vlastní, stylově zařízený 'bejvák' vonící po lese a bylinkách.
Je to moc sympatická, početná rodinka a její přítomnost k nám vnesla spoustu dětské radosti, vzpomínek a lásky.


Báječná Jana (Pikle z pytle→klik) a její Kufříkov nás naprosto okouzlili už před pár měsíci v Praze na prodejním festivalu Mini. 
Pro holčičky byly chvíle strávené s tímto skvostem nezapomenutelné a Lili o nich dodnes s nadšením mluví.♥


Dnes už nemusíme vzpomínat, čekat na další Mini. 
Dnes máme Kufříkov - V říši divů, konečně doma a můžeme tvořit. Snít. Hrát si. Být čímkoli. Kdekoli. S kýmkoli. Cestovat, svěřit se, být umělci, tvůrci něčeho krásného, výjimečného. 





Kufříkov - V říši divů
Kufřík Kazeto s ilustrací jedinečné umělkyně Markéty Jinochové jakožto Myyny,
obsahuje dva panáčky z bukového dřeva, stůl, dvě židle, postel s příslušenstvím a polici, nálepky na dozdobení a zútulnění interiéru, venkovní kulisu, deset dřevěných žetonků a různobarevný filc k nim.




Panáčky si můžete dle libosti dotvořit. Ušít oblečení, polepit Washi páskou, domalovat, ...
Vítejte ve světě fantazie a nekonečných možností. ♥


Rodinka je to rozrostlá.


Dívčí osazenstvo bylo potřeba zkrášlit.






Zamilovala jsem si jedinečnost každé figurky.


Zamilovala jsem si jejich výrazy "ve tváři", jejich myšlenky.
Zamilovala jsem si její soustředění a zápal. Ale to už dávno!
Jen se mi to díky Kufříkovu připomnělo. ♥




Postel je maličká. Pro pět členů. Ale vlezou se.




Amélie inspirována děním posledních dní.
Stěhování, bourání, rodiče na pokraji svých sil. :)
Kufříkov můžete zakoupit ve dvou různých provedeních zde →klik 
nebo se se skřítčím domečkem a jeho obyvateli přijďte seznámit do kavárny Vlese.


*♥*

2 komentáře:

  1. O kufříku uvažuji už delší dobu. Snad si s ním má osmiletá dcerka ještě vyhraje. Hezký den! Petra

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)