Stránky

úterý 6. června 2017

Tvůj rok.


Jsem si jistá, že datum 6.6.2016 na 6.6.2017 přeskočilo přes noc.
A ne že ne!
Událo se toho tolik, zároveň celý rok utekl jakoby nic.

Ok.
Přesně před rokem (za pár hodin) na náš svět, do našich životů, do mé náruče vklouzlo toto moudré, vševědoucí, té doby klidné a vyrovnané miminko. ♥
Malinké, klidné, vděčné.

Navlíkla to na nás šikovně.
"Tak já se teda narodím. Teď! A budou se dít věci. Nenechte se zmást." :)

Dnes, o noc rok později, je z Amélie holčička, která ví co chce. A chce to hned. Za doprovodu pištění a křiku. Nejlíp. Holčička svéhlavá, fascinovaná světem, milující lidi a pozornost, milující jídlo a blízkost. Milující život a neplechu. ♥


Má krásná!
Děkuji Ti za to, jaká jsi. Děkuji Ti za to, co všechno jsi mi umožnila a čím vším mě provázíš, čemu mě učíš (trpělivosti a pochopení :-D).
Obdivuji Tvou zvídavost, Tvou chuť do života, Tvou rozmanitost, Tvou chuť poznávat, zkoušet (znovu a znovu a znovu). Miluju Tvé "prupovídky", Tvé sebevražedné výpravy do výšek i hloubek, Tvé vzteklé scény, faldíky, Tvé projevy, škleby, líbací hodinky, nevinné a provinilé pohledy, Tvé projevy lásky. 
Miluju Tě celou a přesně takovou, jaká jsi. 
Děkuju, že jsi!
Děkuju, že jsi má.
Děkuju, že jsi svá!
Děkuju, že můžu být Tvou mámou.

Btw.! Před pěti dny udělala svůj první KROK! Má 7 a půl zubu, míň vlasů jak po narození, přes devět kilo, největší oči na světě, nejmenší nosík na světě, ohromně ráda skáče a snaží se ve všem dohnat Lili. Ví jak dělá pejsek, jak se volá na kočičku, jak se dělá bobek do záchodu. Jako velká milovnice jídla při metodě BLW jí v rámci zdravé stravy téměř vše, stále se však převážně kojí. První slovo bylo "ňamňam" a to s oblibou používá několikrát denně.
To jen tak naokraj, aby to nebylo zase moc srdcervoucí! :-D

1 komentář:

  1. Ach. Zatajil se mi dech. Moje Julie je 6.6.2015. Povahové rysy sedí dokonale. Krása.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)