Stránky

úterý 17. března 2015

jaro odstartoval pošťák

Jestli něco miluju, je to jaro! 
Jestli něco miluju ještě víc, tak jsou to milé, jarní balíčky určené Lili. :) 


Ten dnešní byl od Be Birdie → klik
Vendy, která se pod touto dětskou módní značkou ukrývá, vznikají pod rukama naprosté skvosty! 
Pojďte si je se mnou prohlédnout a přesvědčit se. 

Asi ani nemusím zmiňovat, co mě k objednávce popostrčilo. 
Tvorbu Be Birdie sleduji už delší dobu, ale až s pandí látkou- bylo jasno. :)
Po rozbalení Lili začala bručet tak, že by přebručela hejno pand, legíny povozila v prádelním koši, houpala na houpacím koni, seznámila je s plyšovým osazenstvem a přečetla jim pohádku O Popelce → klik.
Tak jsme hned po snídani vyrazily ven, abychom je otestovaly.
Pózovat mi takhle zrána moc nechtěla, ale pandy prošly na 1* a už mají i svůj první flíček!

Odpoledne se testovalo podruhé. 
Be Birdie čelenka.
Na čelenkách, šátcích a čepičkách tak trochu ujíždím už od doby, kdy se Lili narodila. 
Nejen že jí to děsně sekne, ona je mi v některých momentech dokonce i podobná- když má něco na hlavě! :)) 





Zkrátka a dobře, své obálky Vendy opatřuje razítky "MADE WITH LOVE" zcela oprávněně a já jsem moc ráda, že jsem po dlouhé době objednala Lili něco, z čeho jde láska cítit a ještě je tak slušivá.
Doufám, že jste si dnešní krásný den užili aspoň tak, jako my. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za milý komentář! :)